Fwd: Re[2]: Problemes amb el so al migrar a Debian 10

-------- Missatge reenviat --------
Assumpte: Re[2]: Problemes amb el so al migrar a Debian 10
Data: Fri, 27 Mar 2020 14:02:26 +0300
De: danielaltet@mailcat.cat
Respon a: danielaltet@mailcat.cat
A: Xavi Drudis Ferran <xdrudis@tinet.cat>
CC: debian usuaris en CATALA <debian-user-catalan@lists.debian.org>

He provat el que em dius i res de res.

--
Sent from Yahoo Email App for Android

divendres, 27 de març 2020, 11:38a. m. +01:00 from Xavi Drudis Ferran xdrudis@tinet.cat:

A 27-03-2020 10:44, Daniel escrigué:
> He fet la migració de Debian 10 amb update, upgrade, etc. segons diuen
> les instruccions (i amb els dits creuats). Tot ha funcionat bé, però
> em trobo amb dos problemes:

Em passava semblant. Alsa veu la targeta de só, però en passar a buster,
pulseaudio ja no la veia.
Si posava els logs a debug i tal, veia que feia un dump_Database a
/var/log/syslog (o era daemon.log?)
on sortien les sortides cap a la tarja de só d'alsa, i una auto_null que
te per quan li demanen sonar música
i no té targetes. La prioritat de l'auto_null no era ni la més alta ni
la més baixa. Però just a continuació el database_dump_helper deia que
la sortida seleccionada en tots els casos era auto_null.

Al final ho vaig arreglar sense entendre-ho gaire tocant el
/etc/pulse/default.pa
Vaig descomentar
load-module module-alsa-sink
i vaig comentar
#load-module module-udev-detect

I també a /etc/pulse/system.pa vaig comentar
#load-module module-always-sink

Ara sembla que va, però no he provat de connectar targes de so USB o
coses rares.
Podria ser que hagués trencat alguan cosa i encara no ho noti.