Re: Sobre traduccions a Linux Debian

Crec que el millor camí per aportar una traducció específica és començar
pel mateix projecte:
www.ardour.org
-> Community
--> Development

I tingues en compte que no totes les aplicacions són traduïdes amb Poedit.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 17/5/20 a les 3:27, qAOXOMOXOAp ha escrit: