Re: Avantatges de les particions LVM

Veig LVM com a alternativa a RAID per programari, a l'hora d'adossar
discs, ja que no sembla que a Debian estigui previst el JBOD.
En altres casos, només ho veig com una altra forma de fer quasi les
mateixes coses. Una capa més, amb utilitats per a gestionar-ho.

Per cert, per a comprendre el què faig, mai no faig partició amb el
mètode «Guiat».

El 10/8/19 a les 1:01, Alex Muntada ha escrit: