Re: debconf20 serà a Israel (!!??)

2019-08- 3, 12:11 (+0200); Pedro escriu:
> Algú que hagi anat a la debconf19 o que estigui més al cas ens pot
> explicar com un projecte que treu pit per inclusivitat [1] com debian
> accepti fer la seva trobada anual en un país que està fent una ocupació
> forçada i assetjament continu contra el poble palestí, poble originari
> d'allà des de fa molts anys (per tant una situació colonialista i
> recent). Debian ha fet o farà un comunicat al respecte?
>
> La verificació final de les persones i les organitzacions són els fets,
> no les paraules. Com se suposa que jo m'he de prendre això?

Debian és una organització que es dedica al programari lliure.  Sembla
clar que el que uneix la gent al voltant de Debian és unes idees en
relació al programari lliure.  De punts de vista sobre altres temes, com
ara la geopolítica, cada u té els seus.  Debian no té una política
definida sobre aquests temes (que jo sàpiga), ni l'ha de tenir.
Voler-ho vincular amb el concepte de "inclusivitat" ho veig una mica
forçat.

Salut.