Re: debconf20 serà a Israel (!!??)

És veritat que a la Israel dels israelians es gaudeix de tal tren de
vida, que és molt més fàcil portar una vida lliberal o alliberada.

Sospito que deu ser una sensació de benestar que també es vivia a les
ciutats alemanyes entre 1938 i 1942, podent oblidar completament els
fonaments del règim.

Si l'Alemanya de 1936 projectava la seva imatge amb unes olimpíades
reconegudes per mig món, a la Israel actual se li acomoda la seva
projecció incloent-la a Eurovisió.
Com més ens relaxem, més gent participa de l'homologació d'aquell
fragment de Palestina com a país normal.

El 3/8/19 a les 20:12, Aniol Marti ha escrit: