Re: debconf20 serà a Israel (!!??)

D'entrada sempre tindrem disponible la pressió social per tractar
d'evitar-ho, que de fet, aquestes formes posen a prova "l'orella de
l'organització", la capacitat d'escoltar, potser que facin un comunicat
a veure com lliguen o busquen coherència entre la inclusió-diversitat i
aquesta decisió

https://twitter.com/hashtag/BoycottDebian?src=hash

Però com a criteri més general és: (1) respectar la petició de la
comunitat local que està sent agredida i que demana portar a terme
l'estratègia del boicot contra els invasors [1]

[1] La campanya es va iniciar el 9 de juliol del 2005 per iniciativa de
171 organitzacions no governamentals palestines en suport al boicot, la
desinversió i les sancions internacionals contra Israel. Citant un
conjunt de resolucions de l'ONU i fent-se ressò específicament de les
campanyes antiapartheid contra el domini de la minoria blanca en l'era
de l'apartheid a Sud-àfrica,[2] la campanya BDS va cridar a dur a terme
«diverses maneres de boicot contra Israel fins que aquest compleixi les
seves obligacions en virtut del dret internacional». [3]