Re: (deb-cat) Programari Java amb Firefox 60

Suposo que l'equilibri és complicat... En el món web, com que les coses
evolucionen tant ràpid, les versions antigues d'un navegador de fa 2
anys de vegades portaven problemes (jo n'havia patit alguns). Però com
que sempre pots tenir el Chrome, etc. si no era amb un, feies amb
l'altre...

Diria que el canvi Debian el va fer aprofitant les versions ESR de la
pròpia Mozilla, no? Vaja, buscant aprofitar la feina que feia Mozilla a
nivell de seguretat, i acompassar-se a ella...

El que no sé és si hi ha alternatives a usar el Firefox ESR, com fora
usar el Firefox "congelat". Potser una seria usar algun dels navegadors
que es basen molt en Firefox, com els de TOR i d'altres...

Però el que tu comentes, de congelar la versió de Firefox i si algú vol
les novetats, tirar de backports, doncs també era una bona opció,
potser algo menys estable perquè obligues a obrir el sistema a
backports, que mai serà tant estable com sense... I la pega afegida,
potser, de que els mantenidors del paquet de Firefox a Debian s'hagin de
currar les sol·lucions als forats de seguretat, sense aprofitar la
feina de Mozilla amb les ESR.

Joan Cervan

El Tue, 30 Oct 2018 10:31:47 +0100
Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> va escriure:

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi