Re: Debian 10 eliminant suport a programari no-systemd

systemd vs sysvinit

systemd: 224000 (Approx) (inc Codes, comments and white space) 125000
(Approx) (acctual code)

sysvinit: LOC15000 (Approx)

src https://www.tecmint.com/systemd-replaces-init-in-linux/

tornant al concepte de portabilitat, per 15000 línies (menys
complexitat) s'entén que és molt més portable que el monstre de
systemd. La part que ja patirem és la de les aplicacions que s'estan
enganxant a les APIs de systemd. Ja que per lo poc que tins entès
systemd és un ecosistema molt més gran que sysvinit. I si ve com dius
en sysvinit era afegir cosetes en el /proc, per fer compatibilitat amb
systemd estic veient programes que són compatibles amb determinades
característiques de systemd