Re: Debian 10 eliminant suport a programari no-systemd

El lema del «sistema operatiu universal» no té tant sentit actualment.

Amb aquest camí sembla estar-se posant més difícil un futur per
rectificar la decisió. Aquesta divisió de gent deu haver produït un
important canvi de majories dins de Debian, ja que el sector crític amb
Systemd deu haver anat marxant en comprovar les alternatives reals, i a
la comunitat Debian deu quedar la gent convençuda amb Systemd i la que
li és igual.
Si es repetís ara la polèmica consulta de 2014, sospito que el resultat
seria aclaparador a favor de casar-se amb Systemd.

A mi el què essencialment em reté a Debian és l'escritptori Gnome, pel
qual vaig apostar fort fa molt temps.

Systemd no petarà com per obligar a abandonar-lo; se li aniran apedaçant
les coses, i anirà creixent fins que el sistema operatiu no sigui GNU o
Debian, sinó Systemd.

El 13/10/18 a les 22:23, Pedro ha escrit: