Re: (deb-cat) Recuperar directoris

Ara ho he vist. Buscava al "man fsck" i no trobava la opció.

Ja que hi som, llanço una consulta. Tinc configurat un sistema de backup amb un Raspberry PI (raspbian stable+debian armhf stable) al quan accedeixo remotament via SSH. Totes les gestions de manteniment personalitzades (que no venen per defecte) les executo mitjançant script  BASH a través de SSH --una forma que em resulta pràctica per què centralitzo el manteniment--.

El cas és que si intento executar fsck  -vMsrp -t ext 4 sobre la UUID  i a través de SSH de la partició que vull revisar em dóna error (return code 8). No em dóna més informació. En canvi, la mateixa sentència executada amb una terminal interactiva no em dóna cap problema. Vull creure que és degut a alguna variable d'entorn. Però no sé per on continuar amb la investigació. Alguna idea?

Gràcies.
Toni Mas

Missatge de Jordi Funollet <funollet@fastmail.fm> del dia dj., 29 de nov. 2018 a les 10:15:
Hola Toni,

has de buscar a 'man fsck.ext3', que té opcions específiques per aquest filesystem. 'man fsck' sols t'ensenyarà les opcions comunes a tots els filesystems.

--
Jordi Funollet Pujol
http://www.linkedin.com/in/jordifunollet