Re: (deb-cat) Nuclis 'longterm' i la tria de Debian

__________
El 24/01/18 a les 20:16, alex@probeta.net ha escrit:
> A 2018-01-24 17:09, Narcis Garcia escrigué:

> Potser aquesta pàgina pot aclarir. No sé.
>
> https://kernel-handbook.alioth.debian.org/ch-versions.html

Bé, el document diu que el zero s'afegeix (en realitat reemplaça) per
motius de compatibilitat, però no dóna referències de «amb què» o
perquè, ni tampoc no esmenta que és un reemplaçament del tercer nombre (y).

La primer curiositat em va picar per saber si realment el Linux per
Debian actualitzat és el Linux longterm actualitzat.
Haig d'imaginar que si, pel fet que a kernel.org anomenen «longterm» a
una versió mal anotada: 4.9.78 quan en realitat longterm és la 4.9 i el
demés són actualitzacions.

Intueixo que el més coherent seria que els paquets per Debian, o bé
s'anomenessin 4.9 o bé 4.9.78 , i el $(uname -r) retornés per exemple
4.9.78-5