Re: Positiu clamav

La veritat que no ho recordo, si que recordo haver rebut el típic mail dels nigerians i coses semblants proposant negocis estranys els quals sempre he esborrat immediatament si bé és cert que tot i que Debian 9 la vaig instaŀlar desde cero, els fitxers de configuració de l'icedove els arrossego des de fa forces anys ja que hi ha correus que vull guardar es possible que hi hagués quelcom estrany ja que hi havien dades de correus que ja havia esborrat.

He obert amb un editor de text el fitxer inbox, he esborrat tot el contingut i ara ha no surt que hi hagi cap fitxer infectat.

Gràcies

Ferran

El 22/10/17 a les 13:13, Narcis Garcia ha escrit:
M'imagino que es basa en el contingut, i no pas en el nom de la ruta o
carpeta.
De tota manera ¿No havies rebut mai un correu-e per pescar dades de
tipus «Necessitem confirmar les seves dades personals»?

El 22/10/17 a les 12:48, ilion1250 ha escrit:
Clamav em dóna el següent positiu:

/home/fju/.icedove/tbyxgsox.default/Mail/Local Folders/Inbox:
Heuristics.Phishing.Email.SpoofedDomain FOUND

Em podeu confirmar que es un fals positiu ?

Per si un cas he buidat el fitxer inbox

Gràcies a tots

Ferran