Re: Linus Torvalds: 'siento que ya no puedo confiar en el sistema de inicio'

__________
El 18/07/17 a les 12:49, Jordi Mallach ha escrit:
> El dt 11 de 07 de 2017 a les 18:05 +0200, en/na Evilham va escriure:

> El nucli és reemplaçable? Tu canvies de kernel amb Debian quan vols?
> Fins on jo sé, si vas amb Linux, vas amb Linux i això no es pot triar.

> Escèptic com sóc, la veritat no li veig massa trellat al tema. Ho veig
> com els antivacunes del programari lliure. :P
>
> Jordi

El nucli Linux (o Hurd) és una opció, i l'escriptori Gnome (o LXDE,etc.)
és una opció.
Ambdós exemples es trien en instal·lar Debian, o ja quan la descarregues.
Evidentment no són tries tant banals com la de canviar l'idioma al
«Centre de Control».

Que Systemd no sigui opcional no és el centre del problema, sinó el
símptoma d'un problema més gran, igual com ho és que les bitàcoles
(logs) no siguin en text planer. El problema més gran és el
reemplaçament de GNU i la mala qualitat del projecte.
En aquest assumpte jo també són escèptic cap a Systemd.