Re: crontab

El dc 05 de 07 de 2017 a les 14:50 +0200, en/na Narcis Garcia va
escriure:
> __________

> Aviat caldrà afegir més cognoms a Debian:
> Debian GNU/Linux/Systemd

Hola, gracies per la resposta. He canviat el cron pel systemd-cron i al
menys, en els dos reinicis que he fet ha funcionat correctament. Ara em
falta provar-ho uns dies més per veure si està del tot arreglat.
Veig però que cada entrada a crontab afegeix un timer a systemd:
cron-jordi-jordi-0.timer
cron-jordi-jordi-n.timer

cron-root-root-0.timer ......

Si em sorgeix algun problema sempre puc tornar al cron pelat i fer un
petit nyap. I m'hauré de llegir més a fons l'enllaç que has enviat.

Gracies.