Re: crontab

Esmentes diferents casos de crontab que uns funcionen i els altres no.
Quina és la diferència fonamental (per crontab) entre el
notificador/mutt i la resta que funcionen?
Independentment d'això, podries ficar la comanda de mutt dins un
programet (script) que esperi fins a trobar la xarxa operativa:
while [ "$(ip addr | grep -e 'scope global')" = "" ] ; do sleep 1 ; done

administrator should fix this.
El 05/07/17 a les 11:35, jordi ha escrit: