(deb-cat) Padrins per la cerca de 'sponsors'

Porto uns 8 mesos fent gestions per proposar programets als repositoris
de Debian, i no he aconseguit gran cosa. Ho començo a veure com un
laberint difícil per les futures generacions.

Porto des de 2007 aproximadament fent petites eines per GNU/Linux, per
pròpia necessitat, però sempre orientades a ser utilitzades per
qualsevol. Normalment són coses que un administrador de sistemes se
soluciona amb el propi «script» o pedaç, però jo intento no haver de
reescriure la roda a cada nova instal·lació de sistema operatiu.

Les meves motivacions per promoure la seva publicació a Debian són:
- Millorar la qualitat i utilitat d'aquestes eines.
- «Normalitzar» l'accés a totes aquelles persones que me les han demanat.
- Fer-ne difusió i promoure'n un relleu més modern abans de què siguin
obsoletes.
- Facilitar alguns aspectes de l'ús, administració i promoció del
programari lliure. Aspectes que em semblen en desavantatge respecte al
programari privatiu.

El què busco és algú que m'acompanyi en coses més concretes (o
estratègiques) que les orientacions que he trobat a mentors.debian.net o
per llistes de correu-e. De ben segur que per un «empaquetador» o
«mantenidor» habitual és una tasca banal perquè veieu el laberint des
del cel.
https://bugs.debian.org/865583
https://bugs.debian.org/863487
https://bugs.debian.org/856264
https://bugs.debian.org/867023

Algú em va recomanar la publicació mitjançant alioth.debian.org /
git.debian.org però aleshores ja havia posat en marxa git.actiu.net ;
espero que això no sigui una barrera.

Gràcies!