Re: (deb-cat) Gitlab CE

administrator should fix this.
El 12/02/17 a les 20:48, Àlex ha escrit:

> Hola
>
> No tinc experiència, però aquí hi ha un tutorial d'instal.lació que fa
> temps tenia pendents de llegir-me:
>
>   https://www.howtoforge.com/tutorial/how-to-install-gitlab-on-debian-8/
>
> Potser comparant la teva instal.lació amb la del tutorial trobes alguna
> pista.
>
> Salutacions
>

>    Àlex

Igual com en Rolan també ho tenia instal·lat via repositori.
Ara veig que demanen 4GiB de memòria RAM i jo només li havia assignat
512MiB.
Brutal per un CMS; no pot estar gaire optimitzada una eina que demana
això per treballar. Espero que, després d'assignar-li més memòria, em
renti la roba i em posi el plat a taula cada dia.