Re: Problemes per muntar disc dur extern USB

Bé, la qüestió és que, formategis com formategis, abans de restaurar les
dades comprovis que s'accedeix bé de totes les maneres i amb tots els
sistemes. Fins i tot que s'accedeix bé a un fitxer que estigui al final
de tot de la partició (plena).

masked enough at lists.debian.org archives.
El 13/01/17 a les 10:30, Pep ha escrit: