Re: Problemes per muntar disc dur extern USB

Podries aclarir si el «Xtreamer Pro» porta sistema operatiu? Es pot
extreure aquest disc de 3TB i endollar-lo directament a un ordinador?

Si les respostes són No i No, jo també provaria el formateig total, amb
taula de particions GPT feta pel programari lliure (G/parted).
Naturalment et convindrà traslladar les dades per fer-ho.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 12/01/17 a les 12:26, Pep ha escrit: