Re: (deb-cat) Padrins per la cerca de 'sponsors'

Hola Simó!

> Puntualitzar que en comptes de crear un nou bug amb el títol
> ITP el procediment és canviar el títol de RFP a ITP.

Si apareix algú que vol fer-se càrrec del RFP, aleshores sí.
Jo parlava dels ITP com una alternativa més ràpida als RFP,
no estava parlant del cas concret dels bugs existents d'en
Narcís. En qualsevol cas és una bona puntualització, gràcies!

> Respecte aquesta restricció d'usar un repositori de alioth,
> no n'estava al cas i no l'estic complint.

En aquest cas, la memòria m'ha traït i ho he fet sonar més
restrictiu del que és en realitat. Més avall tens la referència
del que havia llegit i he recordat malament. En resum: no hi ha
una restricció sobre on ha d'estar allotjat el codi del paquet.

> Tot i no ser l'únic: https://codesearch.debian.net/search?q=Vcs-Git.*gitlab

He fet números i em surten 18962 paquets font a main que estan
sota el domini debian.org i 1429 que no:

grep '^Vcs-Browser' /var/lib/apt/lists/ftp.ch.debian.org_debian_dists_stretch_main_source_Sources | grep -c 'debian\.org'
grep '^Vcs-Browser' /var/lib/apt/lists/ftp.ch.debian.org_debian_dists_stretch_main_source_Sources | grep -c -v 'debian\.org'

> Em pots dir on s'especifica aquesta restricció?

http://www.debian.org/doc/manuals/developers-reference/ch04.en.html#alioth

«It is intended to provide facilities to free software projects backed
or led by Debian, facilitate contributions from external developers to
projects started by Debian, and help projects whose goals are the
promotion of Debian or its derivatives. It's heavily used by many Debian
teams and provides hosting for all sorts of VCS repositories.»

Certament, no s'esmenta cap restricció ni aquí ni a la debian policy.

Salut i moltes gràcies per les correccions :)
Alex