Re: Linux és mas vulnerable que Windows

anem a corregir la frase: "la condena de Windows no es su popularidad,
es su diseño inferior y obsoleto". Per exemple, en la poca
flexibilitat que ofereix el seu propi sistema. "A menys que (paguis)
posis controladora de domini" i aquí tindrem vulnerabilitats d'altres
tipus "coses que no haurien de funcionar". Una mica com en l'edat
mitjana: "paga el tribut si vols protecció".

estic segur, que molts dels equips infectats són Windows XP cap a
baix; en el meu dia a dia continuu trobant molts a centres de formació
petits, hospitals, biblioteques, ajuntaments, botigues; allà on vaig.
Trobo Windows XP com una mostra de gent que ja no confia en Microsoft;
no vol pagar, no està content, però no té alternativa.

Javier Pastor, "informàtic", autor de l'article, ha volgut aconseguir
clicks que li donaran ingressos necessaris per continuar pagant les
seves llicències de Microsoft. Ho ha comptat com:

https://www.cvedetails.com/top-50-products.php

però s'ha de fer l'acumulatiu, és a dir, la família de productes

Microsoft vs Linux
4916 vs 1851

de les quals, molt perilloses: 1914 vs 117

Microsoft vs Linux + Debian Linux
4916 vs 2857

https://www.cvedetails.com/top-50-vendor-cvssscore-distribution.php