Re: (deb-cat) gbp amb Let's encrypt

aquí tens una web que comprova la configuració SSL del servidor, va molt bé per detectar aquest tipus de problemes:

https://www.ssllabs.com/ssltest/analyze.html?d=git.actiu.net&hideResults=on

salut!

El dia 16 de febrer de 2017 a les 10:31, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
administrator should fix this.
El 03/02/17 a les 22:01, Marcos ha escrit:
> Bona nit,
>
> A 2017-02-03 21:18, Narcis Garcia escrigué:

> La utilitat no fa res d'especial, delega al sistema operatiu.  El que
> passa és que el servidor ha d'enviar la cadena de certificats, no només
> el certificat per git.actiu.net, ha d'enviar també el certificat de
> Let's Encrypt.
>
> De moment, Let's Encrypt no és confiat per Debian, sino que ho és
> IdenTrust.  I per això el teu servidor ha d'enviar la cadena dels dos
> certificats: el de Let's Encrypt a continuació del teu.  D'aquesta
> [...]

Gràcies, utilitzant fullchain.pem diverses coses em van millor, incloent
aquest tipus d'utilitats.