Re: Off-topic sobre libreboot i espionatge (era: Re: Connexió paral.lel vs. USB)

«El pa de cada dia» de l'estil de coses que em trobo amb molts usuaris.
Avui mateix, els pulsòmetres del fabricant «Polar», que no s'obren com
una memòria USB qualsevol sinó amb l'aplicatiu que et proporcionen al
seu web.
Però per utilitzar el seu web l'usuari s'ha de registrar, i aleshores
«tot va com toca» perquè el software propietari recull les dades de
salut sobre la persona i les sincronitza amb «el núvol», és a dir que
les filtra a l'empresa vulguis o no. Les asseguradores mèdiques es
freguen les mans amb aquest temes nuvolosos per filtrar la clientela.

masked enough at lists.debian.org archives.
El 28/11/16 a les 12:51, Orestes Mas ha escrit: