Script conversió fotografies CR2 a DNG

Hola,
fa dies que miro de trobar la manera de crear un script (més o menys senzill) per convertir de forma massiva tots els fitxers de fotografia d'una determinada capreta en format CR2 a format DNG. He estat mirant moltes pàgines però he estat capaç de trobar cap eina que em permeti executar amb línia de comandes alguna instrucció per convertir els CR2 a DNG.

Existeix el conversor que DNGConverter que ve amb el Digikam que em permet fer-ho de forma gràfica però no trobo la manera d'automatitzar-lo amb un script.

Algú de vosaltres em pot donar un cop de mà?

Moltes gràcies

Xavi