Re: .ogg a l'escola

El dc 26 de 10 de 2016 a les 13:16 +0200, en/na Orestes Mas va
escriure:

> 1) Certament, el format de vídeo natural del contenidor OGG (Theora
> VP3) mai no ha tingut gran implantació però avui en dia a més està
> obsolet perquè ha estat superat per altres. En canvi, el format
> natural
> d'àudio (Vorbis) té una qualitat molt alta, que supera sense anar
> més
> lluny MP3 o AAC pel mateix nivell de compressió. Val la pena usar-lo.
>
> En aquest sentit, jo ho passaria a webm, com ja he indicat al meu
> correu
> anterior.

> [...]
Aquest era el sentit de la consulta. Per molt obsolet que sigui Ogg,
mai deixarà de ser cultura i coneixement, cosa que hauria d'estar a
l'abast en una escola. Si m'argumenten un canvi ho podem discutir, però
així sense vaselina ni rés, doncs com que no.
Gràcies a les vostres aportacions, veig que potser haig de fer un
canvi.

Gràcies a tots per contribuir.
--
Alfons