Re: .ogg a l'escola

El 26/10/16 a les 11:34, Alfons ha escrit:
El dc 26 de 10 de 2016 a les 10:14 +0200, en/na Orestes Mas va
escriure:
Home, jo penso que tens un molt bon argument accedint a canviar-ho
però
per un altre format lliure com ara el Webm, que és estàndard. De fet,
el
còdec de vídeo que porta és hereu del que portava l'ogg (VP8 vs VP3),
ho pot reproduir qualsevol navegador "modernet" que puporti HTML5.

A partir d'aquí, fes-li el discurs que vulguis sobre la llibertat i
els
estàndards oberts.