Re: (deb-cat) oem-config

Seria una opció, però aleshores l'ordinador s'ha d'entregar amb el
DVD/USB ficat, i per instal·lar bé Debian és quasi imprescindible que en
aquell moment hi hagi accés a internet.

Ja pensaré en fer jo un programet (script) que faci la tasca del
«oem-config-prepare» a la primera sessió.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 03/08/16 a les 00:40, Ermengol Bota ha escrit: