Re: Debian SunCamp 2016, info + dubtes

> Pels que vulguem estar a l'hotel hi ha la possibilitat de quedar-se en
> mitja pensió, pensió completa... Recordo que hi havia algú d'aquesta
> llista que vivia a prop o al mateix Lloret. Sabeu si per aquestes dates
> hi ha prou restaurants oberts o està tot molt tancat encara?

Hola

Passo molt de tant en tant per allà, i Lloret està tot obert tot l'any.
Per les dates de la trobada debianita potser trobeu la ciutat invadida
per coles de francesos fent el viatge de final de curs.

Però és gastronomia per guiris: parades de patates fregides, porcions de
pizzes i frankfurts. Algun shawarma. Restaurants de macarrons, escalopa
o bistec amb patates. Restaurants de sangria+paella congelada. Si
busques bé pots trobar algun hindú, o una tasca "típica" que serveix
torrades amb pernil i sangria.

Els vegetarians no trobaran molta opció. Potser els que viuen a Lloret
coneixen raconets que se salven.

    Alex

pdta: algú anirà a la debconf a Cape Town (Sudàfrica) ? Conec bastant bé
la ciutat, per si teniu qualsevol pregunta del lloc. Jo estaré la segona
meitat de juliol i tot l'agost però no arribaré a temps per la debconf   :-(