Re: Informacio d'un servei via systemd

Ja ho he resolt.

Si es col·loquen programets a /etc/init.d/ aleshores systemd interfereix
absolutament el programa o servei.
Es tracta de que el programa sigui absolutament independent, i com a
servei només tingui un perfil ben escrit a /etc/systemd/system/

A la documentació de systemd falta esmentar que el paràmetre "WantedBy"
de la secció [Install] normalment és imprescindible. Aquest detallet
m'ha fet donar moltes voltes.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 12/04/16 a les 12:32, Narcis Garcia ha escrit: