Re: (virtual box?) Dilemes de novell 1: Flash o W7?

Si no ho aconsegueixes PREGUNTA de nou a la llista, per això està.
Comença i aposta per virtualbox, t'anirà bé per Scratch, i altres
dependències que tinguis amb Microsoft.
Però com han dit, tindràs problemes amb aplicacions 3D.

Bé, si a algú li interessa, lo del virt-manager, amb una tarjeta
gràfica dedicada (cal torre) i el mòdul de kernel apropiat, podeu
jugar a jocs 3D des del windows. GPU Passthrough. Jo ho he provat amb
Debian i ha funcionat

Nota: Virtualbox vs Virtmanager. Són dos gestors diferents de màquines
virtuals, però la part important és que utilitzen la mateixa
tecnologia que es diu KVM (Kernel-based Virtual Machine) per muntar
aquests sistemes operatius dins de sistemes operatius.