Sid o no sid, aquesta és la qüestió

Hola:

Ahir vaig espifiar-la. Fa poc, vaig instalar la jessie; vaig trobar amb sorpresa que em desapareixia l'aMule; i vaig tirar d'internet per buscar una solució. Vaig canviar en el sources.list la primera ratlla de jessie a sid, vaig executar el synaptic, vaig marcar l'amule... i el pc es va tirar una hora llarga instal·lant actualitzacions i programes del sid. M'ho podia haver pensat. Què faig? Acabo d'instal.lar el sid per la mateixa via, és a dir, editar el sources.list tot a sid, aptitude update i aptitude upgrade, i unes rogatives a Santa Tecla?

--
Daniel Elias
Usuari de Linux nº 461584