Re: Aturar sense esperar un proces D (zombie)

Si, ja vaig provar el ddrescue i alguna cosa no anava bé. Ho han
arreglat a la última versió, però he preferit fer el meu programet que
crida dd i fa la mateixa feina en lloc de compilar i instal·lar coses
fora de repositori.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 18/02/16 a les 22:00, Ernest Adrogué ha escrit: