Re: Velocitat insuficient del cable de fibra optica

Comprova també que els connectors RJ-45 de tots els cables implicats
tenen 8 fils connectats als 8 pins. Molts instal·ladors i operadors
d'internet posaven antigament cables amb només els 4 fils per treballar
a 100mbps.

El 20/01/16 a les 22:47, Pau Ramirez ha escrit: