Re: (deb-cat) sudo as lp

crec que has de canviar la línia del sudoers per:

lp ALL = (UnUsuari) NOPASSWD: /usr/sbin/lpmove

salut!

El dia 19 de setembre de 2016, 10:16, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
Ja hi tornem a ser! I ara reafirmant el títol d'aquest fil de correu.

Sota certes circumstàncies necessito que el programet:
/etc/cups/interfaces/Epson2
canvii el treball de cua amb:
lpmove $JobID Brother1
i diu:
lpmove: Forbidden
Aleshores és quan habilito la línia de sudoers (amb visudo):
lp ALL = (%lpadmin) NOPASSWD: /etc/cups/interfaces/*
i provo que el programet «Epson2» faci*:
sudo -n -u UnUsuari lpmove $JobID Brother1
PERÒ EM DIU:
sudo: a password is required

Tindrà a veure també amb el tipus de confinament que fa SystemD?

(*) Evidentment UnUsuari és membre del grup «lpadmin».

masked enough at lists.debian.org archives.
El 19/09/16 a les 09:34, Narcis Garcia ha escrit: