Re: [deb-cat] Trobada 2015

Aquí podeu trobar el cartell en format PDF, i també un enllaç a la
localització i una foto:
http://llista.gilug.org/pipermail/premsa/2015/000001.html

Comentar val la pena que del dia 23 i fins el dia 1 són festes a Girona,
tant les més institucionals patrocinades pel Corteinglés i EstrellaDamm,
com les alternatives.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 20/10/15 a les 15:19, Mònica Ramírez Arceda ha escrit: