Re: [deb-cat] Trobada 2015

Estem tancant cartell ja (vull dir avui), perquè s'ha confirmat tot, i
el «Puppy Linux» s'ajorna per un altre dia.
Si algú té quelcom a dir pel cartell, «que ho digui ara o calli per sempre».

Potser algú més vol parlar de la comunitat catalana de Debian i/o
promoure una nova trobada pel novembre?

El 19/10/15 a les 20:05, Narcis Garcia ha escrit: