Re: [deb-cat] Trobada 2015

El Dimecres, 7 d'octubre de 2015, a les 09:23:18, Adrià va escriure:
> Hola,

> Per si serveix d'alguna cosa, m'he près la llicència (potser una mica
> precipitada?) d'afegir el grup a l'apartat corresponent de la Wiki
> [0].
> Recordo que, com a wiki, tothom pot modificar-ne el contingut (ho dic
> principalment per si algú no se sent còmode amb el país on l'he
> inclòs).
>
> [0] https://wiki.debian.org/LocalGroups

recorda que la llista és:

debian-user-catalan, una llista d'usuaris de parla catalana [1]. No es pot
limitar només a "Catalonia", ja que usuaris de parla catalana hi ha a més
llocs, per exemple País Valencià, Andorra o les Illes.

Ara, també t'admeto que tota aquesta qüestió està molt contaminada.

Leo

[1] https://www.debian.org/international/Catalan/index.ca.html

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia