Re: Neteja d'spam gener del 2015

On Mon, Mar 30, 2015 at 01:00:38PM +0200, Eduard Selma wrote:
> El 30/03/15 a les 12:13, Oscar Osta Pueyo ha escrit:

Gràcies Oscar! ;-)

> - Segurament vaig errat, però veig els registres (aparentment)  nets. Potser
> algú ja ha esborrat els missatges de spam?

Si no m'equivoco, el funcionament és que un missatge no s'eliminarà de
l'arxiu fins que no s'hagi reportat 5 vegades un mateix missatge,
moment en què un administrador el revisarà i si ho creu convenient,
l'eliminarà manualment.

En aquest cas concret, és possible que durant un mes no hagi entrat
cap missatge d'spam i per això es vegi l'arxiu net; igualment està bé
activar l'estrelleta per indicar que s'ha revisat :-)
--
Adrià García-Alzórriz
0x09494C14