Re: email xifrat ja és indicador de terrorisme

2015-01-17, 12:41 (+0100); Àlex escriu:
> Dels 11 detinguts aquest desembre en una redada contra gent d'idees
> anarquistes, set continuen a presó únicament per haver fet servir correu
> xifrat, sota l'acusació de "terrorisme indefinit".
>
> El jutge ha considerat que l'us de xifratge és prou indicador de
> terrorisme, sense especificar cap acte criminal.
>
>    https://www.eff.org/r.ztaa

I mentrestant, els líders mundials pretenen que els governs han de tenir
instruments per desxifrar les comunicacions privades entre individus...

http://yro.slashdot.org/story/15/01/17/2156204/obama-govt-shouldnt-be-hampered-by-encrypted-communications

Per cert, el jutge diu que els detinguts utilitzaven "mesures de seguretat
extremes", però a mi em sembla que no eren prou extremes.  Una mesura
extrema seria utilitzar una combinació de correu web, Tor, remailers, Usenet
i esteganografia.  Busqueu alt.messages.anonymous per més detalls ;)