Re: [d-u-c] Canvi de placa base

No hi ha controladors privatius en aquest cas.

Una cosa que com a mínim estic segur que fa el oem-config-prepare d'Ubuntu:
1. Preinstal·les el sistema com a «oem» en un disc dur
2. Utilitzes la sessió «oem» per provar un ordinador o altre, amb al
qual cosa es va establint eth1, eth1, eth2, etc. i suposo que
l'equivalent PER ALTRES DISPOSITIUS.
3. Tanques la sessió «oem» com si anessis a entregar l'ordinador.
4. En iniciar amb noves dades d'usuari, s'ha netejat tota la informació
que hi havia desada (incloent noms d'udev), així que, seguint l'exemple
de la interfície de xarxa, aquesta torna a ser «eth0» com a primera
existent.

Faig recordatori que el meu problema no és «eth0» sinó altres
dispositius que em puguin estar fent la punyeta a causa d'udev o joquèsé
altri i no domino tant.

* Amb el mateix model de placa (Asus H97M-Plus) i processador (Intel
i5-4460) funciona normalment una Ubuntu 14.04 (amd64) que inclou Linux
3.13 (instal·lada de zero). En el cas que investigo és una Debian 8
(amd64) que inclou Linux 3.16

El 11/09/15 a les 12:48, Alex Muntada ha escrit: