Re: gnome no acaba d'arrencar i el xfce tampoc

Hola, fa pocs dies vaif fer un "apt-get dist-upgrade" i la dia següent no em va arrencar l'entorn gràfic gnome, es queda el cursor a dalt a l'esquerra i el ratolí en mode gràfic.
Sembla com si no acabés el procés.
si faig un stop del gdm3 i intento executar startxfce, em passa el mateix.
Algú te un suggeriment?

Hola,

Poden passar "coses" semblants si es fan actualitzacions des de l'entorn gràfic. Un cop em va passar una cosa semblant fent una actualització de l'XFCE (una "errada" de l'actualització d'un paquet que no tenia en compte que pogués estar executant-se l'entorn en el moment d'actualitzar. Ho vaig comunicar i el mantenidor "van passar de mi" :/) dient-me que fes les actualitzacions des de mode text.

En aquella ocasió, per esbrinar i resoldre la qüestió, vaig consultar el contingut dels fitxers: /var/log/syslog, /var/log/dmesg i /var/log/Xorg.0.log.

A veure si examinant-los pots trobar el que passa, i una solució. De vegades passa per reinstal·lar algun paquet.

Salutacions,
Josep

Xavier De Yzaguirre
xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com