Re: Valoració d'aplicacions a debian mitjançant estrelles i comentaris..

Moltes gràcies Jordi! Des que vaig actualitzar de squeeze a wheezy havia oblidat el paquet del centre de software.

Estic parcialment d'acord amb els cómics de https://xkcd.com. La veritat és que m'ha fet somriure. Però penso que com totes les eines, les valoracions tenen la seva utilitat, com les captures de pantalla.. òbviament fins que no instalis la app no sabràs si val la pena, però veure una captura de pantalla o una puntuació pot ajudar en alguns casos a veure si t'interessa o no una app.

Per cert he instal·lat el software-centre però no veig que permeti posar comentaris ni puntuar les apps..
Potser em falta instal·lar algun paquet? O es que no està implementada aquesta utilitat en debian?

Salut i gràcies

Joan Singla

Hola Joan,

El ds 18 de 01 de 2014 a les 18:06 +0100, en/na Joan Singla va escriure:

> Jo veig molt útil llegir els comentaris i puntuació d'altres usuaris
> abans d'instal·lar una aplicació.

XKCD sempre té una resposta per a tot. En aquest cas, en té TRES.

https://xkcd.com/937/

https://xkcd.com/1036/

https://xkcd.com/1098/

Molta atenció a la primera i última. Veritats absolutes! :)

El Software Center d'Ubuntu té la funcionalitat que descrius, i està
disponible en Debian. Dubte que hi haja molta gent votant i fent start
reviews, però.

http://packages.debian.org/unstable/software-center

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/