---------- Missatge reenviat ----------
De: Xavier De Yzaguirre i Maura <xdeyzaguirre@gmail.com>
Data: 11 de juliol de 2013 23.24
Assumpte: Re: Nucli 3.10 i bcache
Per a: MarcFP <marc.furtia@gmail.com>

Acabo de mirar els paquets i la unstable ve amb el 3.9.1
la testing o jenny ve també amb la 3.9.1
wheezy encara està a la 3.2.0 segons veig a http://packages.debian.org/stable/kernel/

em sembla que vas una mica avançat.

Salut

Xavier De Yzaguirre

xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com

El 11 de juliol de 2013 23.13, MarcFP <marc.furtia@gmail.com> ha escrit:

Hola,

Uso debian wheezy, i vaig amb un kernel 3.2.46 ... el que m'instal·la
per defecte ... no toco res, ja que no ho necessito
Ja ha sortit el kernel 3.10 ??
Carai carai, com evoluciona tot plegat!!!

Per cert, m'imagino que estàs amb inestable o testing, no ?
Gràcies i perdona el rollo ...
Fins ara!

El 11 de juliol de 2013 21.21, Josep Lladonosa <jlladono@gmail.com> ha escrit: