Re: apt demana entrar algunes dependències manualment

El Wed, 10 Jul 2013 18:36:09 +0200
tictacbum <tictacbum@gmail.com> va dir:

> veig que només es dona si hi ha exim4 prèviament instal·lat, algú sap a que
> es deu?
>

> El 9 de juliol de 2013 23.02, Lluís Gili <tictacbum@gmail.com> ha escrit:

Així al bumbum :) diria que debian sempre ho ha fet ja que pel sistema estàs instal·lant un MTA (mail transport agent) i em sembla que solament et deixa tenir un de manera standard.

Aquesta és la deducció que vaig treure farà cosa de 10 anys quan vaig voler fer el mateix. Em vaig quedar amb l'exim que funcionava perfectament llavors, ja que no hi havien tantes punyetes per tenir un servidor mail a casa.

Potser amb el temps la cosa és diferent, però és el que em va semblar.

apa, sort!