Fwd: Auxili! No em funciona el correu!

Aquest vespre, a les 9 més o menys, el correu s'ha posat a funcionar. Tant el gigamail.cat com el cmail.cat (uf!).

Perdoneu les meves urgències, però és que ja em temia un boicot contra el .cat...

-------- Mensaje original --------
Asunto: Auxili! No em funciona el correu!
Fecha: Tue, 02 Jul 2013 16:45:53 +0200
De: Daniel Elias <daniel.elias@gigamail.cat>
Para: debian usuaris en CATALA <debian-user-catalan@lists.debian.org>

Hola a tothom:

No sé si es correspon massa el tema amb aquesta llista. Des del dia 29 a
les 7 de la tarda que no em funciona el correu electrònic,
daniel.elias@gigamail.cat. Curiosament, puc enviar missatges però no
rebo res de res. Treballo amb el Thunderbird, i també puc treballar com
a correu web, i en cap dels dos sistemes no rebo res.

La meva dona, que té un portàvil Windows XP, tampoc rep correu; el seu
és rmarialtet@cmail.cat. Li passa el mateix pel que fa a enviar correu.

Amb el seu portàtil vaig poder fer una comprovació; a l'engegar el
correu fa un parell de dies, va carregar tot el correu pendent fins
arribar als correus enviats el 29 a les 7 de la tarda aproximadament. I
a partir d'aquí, ni un missatge més.

Les adreces de web www.gigamail.cat i www.cmail.cat no funcionen, i les
de mail.gigamail.cat i mail.cmail.cat tampoc.

Hi ha algú de nosaltres que tingui adreces de correu com aquestes? O si
més no, que sàpigui on m'he d'adreçar per saber què està passant?
Contesteu-me, si us plau, a daniel.elias.amigo@outlook.com.

Moltes gràcies.

--
Daniel Elias