Re: iceweasel debian wheezy offtopic

Ei Marc,

2013/6/20 Marc Furtià i Puig <marc.furtia@gmail.com>:
> Bones, ho he provat, i fa exacatament el mateix, amb el chromium, ho
> mostra bé, en canvi amb l'iceweasel, ho mostra tot malament.
> Al principi hi tinc dos enllaços per canviar d'idioma, amb posició fixa,
> a 170 píxels de l'esquerra, i m'ho posiciona malament amb
> l'iceweasel/firefox, en canvi, amb el chrome ho posiciona sempre bé.
> Tampoc mostra bé les feines de les "categories", a part de fusteria, que
> sempre ho fa bé, les altres ensenya una tira allargada de les feines, i
> no com ho hauria de fer, posicionar-ho tot dins d'un div que li dóno les
> mides.
> [...]

Pel que llegeixo els problemes que tens semblen de CSS? Sense una mica
de codi crec que és bastant difícil ajudar-te, igualment els meus cinc
cèntims:
- Hi ha un tema de valors per defecte en fonts i les seves mides,
marges, 'padding', etc. Això pot fer que el que tu estàs fent, que pot
ser perfectament vàlid es vegi diferent (a vegades molt) en certs
navegadors. Acabo de buscar 'css reset' perquè no recordo ara el que
he fet servir en altres ocasions, diria que era el Normalize.css que
el trobaràs entre d'altres aquí: http://www.cssreset.com/
- Com ja t'han dit, fes una ullada amb el firebug i la consola
d'errors i tal, potser hi ha alguna cosa que no va del tot bé en el
teu codi o CSS:
- Hi ha navegadors que són més flexibles que altres quant a les
especificacions (i d'altres que a vegades directament no les segueixen
*ehem* IE *ehem*). Per un exemple d'una cosa que no és gens evident (o
no ho va ser per mi aleshores) pots mirar aquesta pregunta en
Stackoverflow on hi ha una cosa que es veu en alguns navegadors
(chrome) i altres no (firefox, IE), la resposta és meva per cert:
http://stackoverflow.com/questions/12661323/svg-path-tag-does-not-work-on-firefox/13908798

Bona sort!

Salutacions,
--