Re: Neteja d'spam de maig

Jo també he posat els meus dos granets de sorra però no he pogut
actualitzar la wiki perquè no hi ha manera de recordar la contrasenya
pel compte calbasi (que em penso que apunta a una adreça de correu
antiga que ja no existeix) i quan en vull crear una de nova em diu:
"Account creation failed: Error 916: please contact
debian-www@lists.debian.org for help if this continues."

En fi...

Joan