Nova subscrita a la llista + festa avui nit

Hola debianites!

Sóc la Dolça, algunes ja em coneixeu, altres potser ho farem aquest vespre. :D
Aprofito per a presentar-me a totes les subscrites a la llista, doncs m'hi he apuntat recentment. És un petit pas més per aproximar-me de nou a Debian, ja que ara feia temps que no m'hi relacionava (fa poc que m'ha petat un sobretaula q feia servir de tant en tant, amb etch).
Bé, soc usuària i pseudoinformàtica techi sempre amb programari lliure. m'agraden moltes facetes d'aquest món, i em moc bé amb el desenvolupament web i el disseny. Viam què podré aportar...

Bé, amb ganes d'instal.lar-me la wheezy i també de compartir la vetllada d'avui.
Visc molt a prop de l'ateneu, qualsevol cosa dieu-me, que puc portar-ho de casa.
Ah per cert, havia pensat portar algo de vinet...!
i un altre ah: pensaveu fer install party? o és que podrem emportar-nos un cd..?
Fins ara!
Salut i espirals!