Re: Festa: últims detalls i voluntaris per muntar l'espai

A 2013-05-03 17:12, hubble escrigué:
Be, les meves últimes aportacions:

1.- crec que ja hi ha prou menjar com per agafar una gastroenteritis :)

+1

2.- Jo tinc un pingüí de peluix que em van regalar fa temps (és un
compte i és petitet). El portaré al sopar. Ho dic per si algú/na es
vol portar el seu tux que sàpiga que no estarà sol, fins i tot es pot
muntar un espai per deixar-los com a guarderia, així es relacionen.
Recordeu que la versió que surt és la whezzy que en definitiva és un
pingüí, amb una cara una mica trist, però un pingüí.

Jo també en tinc un, a veure si em recordo portar-lo i així li fa companyia al teu.
Algú té algun nyu?

3.- Potser és un bon espai per fer una projecció de algunes de les
accions de l'"Escamot Espiral", que, per exemple, va deixar una
empremta que va fer que es parlés de debian al parlament de catalunya.
Jo no tinc ni pel·lícules d'ells ni projector, és per si algú/na que
disposi ho vol fer :P

Intento aconseguir un projector. Suposo que portàtils no en faltaran...

Salut!