Re: Festa: últims detalls i voluntaris per muntar l'espai

Hola,

Jo al final he pogut col·locar els nens amb els avis, i podré venir, amb
la meva parella, que està patint des de fa uns mesos el debian testing
en el seu ordinador de feina i es queixa que el promés "full suport" que
li vaig oferir és de baixa qualitat (ella vol que funcioni! no aprendre
a fer funcionar!!).

Havia pensat portar 3 pans d'oli del forn ideal, a prop de la pç Joanic
(pels que no el conegueu, és una visita imprescindible si us deixeu
caure per gràcia), i embotit, però ara em rellegiré els missatges a
veure què cal fer i com...

Malauradament no podré venir a les 6 a preparar res, perquè colovco els
nens amb el temps just per agafar un tren desde cardedeu i arribar pels
vols de les 9... Però podré fer torns de barra i ajudar amb la neteja
posterior ;-)

Fins ara,

Joan Cervan

Al 03/05/13 14:11, En/na Daniel Martí ha escrit: